קולומבו, כמעט עיר בירה מערבית

קולומבו, כמעט עיר בירה מערביתנשארנו רק יום אחד בעיר הבירה, בעיקר כדי לבקר את שותפים מקומיים, אבל זה היה מספיק לנו לתהות שוב על ידי הקהל של עורבים בכל מקום ועיר, באותה מידה, איך מודרניים ונקיים, קרוב לבירה מזרח-אירופי מאשר של הודו.
כנראה מגיע יותר תשומת לב קולומבו, אבל היה לנו רק חצי יום כדי להפוך רעיון.
כמו בכל עיר הגובלים הים רצתי את הדבר הראשון. כאן זה נקרא פנים גאלה סי בנוי חזק. בין המלונות כמה מקצה המרשים של צפון ודרום, נותר ריק ארץ ענק שבו להכין כמה resorts יוקרה. לימוזינות החופרים 20 החדש נשאר החנה לאורך החוף-פשוט מחכה לשים על העבודה ולתת לו פנים חדשות.
עד שאחד אחר אבל, כמעט קילומטר צוק נשאר מקום שקט, אבל טוב אותי לסיבוב תותב, בין אם אתה תייר, בין אם אתה ביישן אהבה מקורית. אתה יכול לראות נוף יפהפה של הבניינים הגבוהים של מגדלי התאומים-האי-ואילו הרוח נושבת ברביקיו עם מנות מסורתיות להפיץ ניחוחות טעים. אם אתה מתגעגע בשנת הצהריים, בדיוק כמונו, הכל לא בסדר כי ניתן יהיה למצוא את המקום כמעט ריק ולשמור מלדיביים אותו רק בשבילך.
שאר העיר הוא שילוב של הרחובות, שבו כל אחד יכול למצוא מקום נוח.
בין אם מדובר תושבי־החוץ המערבי, מוסלמי או הינדי התיישבו כאן דורות או בודהיסט מקומיים. יש מקדשים לכל אחד, לפעמים מטרים ספורים אחד את השני, ואת הפארקים וכיכרות שבהם התרבותי exchange כדי להמשיך בדרכי שלום. כמו צבע מקומי, זה לא מוזר לראות שקנאים באמצע העיר או של הקוברות ונחשים אחרים לפינה של הרחוב או מול בפארקים.
בין האטרקציות שבה עצרנו היו גנדרמאייה המינזר, מקדש בודהיסטי עם מאות תחנות מוצבים זקוף, התערב אוסף של חפצים, פסלים וספרים מ םינתשמה הפיל, את לשעבר, מגדלי התאומים 2, אשר כל מרכז הסחר העולמי ו יוטלו על ידי הרצפות 39 ומה אולי נראה כמו בית לבן פריק-a מיניאטורי למעשה, המבנה של המועצה המקומית של העיר קולומבו (colombo).
היכל הזיכרון העצמאות נעשה לנו zabovim זמן מה, לא כי זה היה הרבה לבקר, אלא כי המקום מקבל ביקור בית הספר התוסס.
הבניין מנציח את הילדה הבריטית מקבלת העצמאות ב-1948. הארכיטקטורה שלו היא זהה לזה של המסדרון של קהל. קאנדי וקישוטים ספציפיים סרי לנקה. אין אריות בסרי לנקה (אולי היה מתישהו), אבל הסמליות של חיה זו היא הנושא המרכזי של האנדרטה.
הרגשנו מצטער שאין לנו יותר זמן לרשותכם. קולומבו, בונה, גדל גבוה, והוא כנראה בעוד כמה שנים, כאשר נשוב, פנורמה סיטי יהיה הבא, כנראה הדופק יהיה שונה. נראה אחד המטרופולינים אסיאתי שווה להמר כפי שהם מפתחים.
לנו, אבל אנחנו מצפים הדרומי, עם חופים מדהימים, המים ברורה, לווייתנים, כמה הפתעות. ומשקלו, כמה יפה זה יהיה עיר, ההבטחה של גלים אידילי החלטה כבדה וקלה להילקח. יצאנו קולומבו בדרכנו דרומה עוצרים רק חצי שעה איך להתפעל מהנוף הנשקף מן במרחק של 10 קילומטרים משם.