מקומות הכי יפים שראיתי בטיול שלי בסרילנקה

מקומות הכי יפים שראיתי בטיול שלי בסרילנקהבגאלה זה, שנמשך 12 שעות, מאפשר לכם לראות את המקומות הציוריים ביותר בסרי לנקה, לקחת את התמונות המדהימות ולהחזיר הביתה את הרושם המרשים ביותר של המסע שלכם. תוכלו לבקר במבצר הגאלה של הולנד, להתפעל מגני האלמוגים חיקאדובה, לצאת לספארי לאורך נהר מאדו ומרכז שימור הצב, שם סרילנקה תוכל לצפות בצבים חמודים, לצלם יפה ואפילו להחזיק אותם! לבלות את 12 השעות בסרי לנקה בדרך היפה והמבריקים ביותר יחד עם מטיילים!

סיור זה של מכוניות עם 12 שעות נסיעה למקום אנגליה ליטל בסרי לנקה או, כפי שהוא נקרא גם על ידי האזרחים המקומיים-נובארה אלייה-מציע לכל המטיילים סיכוי טוב לראות את הייצור של תה ציילון הידוע ברחבי העולם . העיניים שלהם וחוץ מזה, על הכביש למטע תה מפורסם זה, תוכלו לראות את יופיו של הטבע שמסביב עם העיניים, מוקף אגם מדהים, שבו תהיה לך את העצירה של המנוחה והתפעלות המראות, הציורית Ramboda פאלס ומעבירים ועוד הרבה דברים. בהמשך תוכלו לבקר במפעל התה ובאחוזת התה, ותוכלו לחקור את האוכלוסייה בקרב העיר נוברה אליה.

אם, אם יש לך אחד האירועים המשמעותיים והיפים ביותר בחייך בקרוב, עדיף להתחיל לחשוב על איפה לחגוג את ההתחלה החדשה של החיים עם המחצית השנייה. אבל לשכוח הכל ולבלות את 10 הימים היפים ביותר/9 לילות בירח הדבש שלנו בסרי לנקה? הסיורים כוללים את כל התעבורות הנחוצות, חדרי אירוח נוחים, כרטיסי קנייה מוזלים שונים והפתעות נעימות רבות אחרות!
בנוסף, תוכלו לראות את רוב המראות היפים והרומנטיים ביותר של המדינה, כולל הגנים הבוטניים של פרמאואיה, אגם גרגורי, אוהבי הזינוק, חופי הירח, הטיפוס ההררי הגבוה ביותר בסרי לנקה לביקורים בלתי נשכחים , ביקור בבית היתומים של הפיל פינאוולה ועוד הרבה דברים שעושים את השהייה בארץ החוויה המדהימה ביותר של העולם כולו. חיים!