סרי לנקה – התרשמות ראשונה

סרי לנקה - התרשמות ראשונהכדי שנוכל ברוך אתה הנהג, נראה מופתע אותו. נשמע "Nigambu" של אפריקה שם ואת חבריו של הלוח יש לנו מכוער, הוא נורמלי, קבלת הפנים בנמל התעופה של קולומבו הבירה המסחרית של סרי לנקה. אז מאיפה קיבלתי הבא?
טוב הגענו לשדה התעופה המשרתים את הבירה, אבל אשר יושב קרוב יותר מאשר נגומבו קולומבו. אז, במשך היומיים הראשונים, אנחנו נהנים סרי לנקה עם ילדים בהתחלה, נקבל 30 ק מ לכיוון דרום בקולומבו, רק לאחר.
לגבי ההגייה, על המדריך (ואת הנהג) ב שיחות, אז הדברים פתאום הופכים ברורים. הכיבוש הפורטוגלי, למרות שזה לא היה ומתמשך, השאיר עקבות במשהו אפילו שמות, כל כך הבריטים. אז זה Nigambu, זה לא אפריקה, מלית וכללי ההגייה ראש על מנת לשמש אותנו בימים לבוא.
עם המים בצבע טורקיז של ההמתנה האיים המלדיביים עדיין בזכרון, אנחנו עוזבים את הכביש. יש רק 15 קילומטרים עד היעד, אבל זה נמצא במרחק של 30 דקות מהמלון. שני כלי רכב זה טוק-טוק, בניגוד לשאר חלקי אסיה, כאן הם לא רק עבור תיירים. הרוב המכריע של אנשים מקומיים יש אחד,  אותו במקום של קטנוע שבה פחות בנוחות בפני מטען או לכל המשפחה.
אבל הם לא להאשים הממוצע של 40 קמ ש זה עדיף לחשב את כל המסלול. הכבישים טוב מאוד, לפעמים אפילו ברמה של הכביש המהיר. אחראי יוצאים אוטובוסים בתדירות גבוהה, והם מציגים בכל מקום, במיוחד עבור מנהלי התקנים. מעבר נענית ועוצרים בכל עת לעזוב או מטיילים התשובה, ואני מניח כמה קורסים לעשות איך לעצור במקרה הרע מקום אפשרי. עם זאת תאונות הן נדירות למדי, בעיקר בגלל מהירות ממוצעת נמוכה יותר.
פרדוקס נוסף שצריך להסביר לנו מיד עם ההגעה היא המספר הגדול של עורבים. אני לא חושב. שראיתי בכל מקום כל כך הרבה, ולמרות לא תטריד אותנו יותר מדי, אנחנו נלך עם הזבל. עם זאת, סרי לנקה נקי, עם כמה תיקונים סביב פעילות דיג. אחרת, אם בדרום הודו מצאנו בנקודה זו קביל, כאן אנו מוצאים כמעט שום דבר להגיב.
צריך ללכת יותר משבוע כדי למצוא הסברים. מצד אחד יקריבו סרי אלה ציפורים, בבית משלו, כאשר משהו ישתבש.
הוא האמין כי עורבים באים בעת ההנפקה, מובילים ראול מחוץ לבית. על היד השנייה, וכי אנחנו אוהבים ביותר, המקומיים מאמינים כי כל פרי הארץ יהיה ניתן לשתף עם ציפורים מכל סוג. מה שאומר שאם, לדוגמה, יש מנגו, ענף יישאר תמיד , במיוחד עבורם. אם יש לך הרבה אורז, תמיד יישאר פינה וכן הלאה. זה לא אומר כלום, ואף אחד לא מצפה פרס, רק לבית חם עם תורתו הבודהיסטית ותרגול פשוט.