העצות שלי למטיילים לסרי לנקה

העצות שלי למטיילים לסרי לנקהלאחר 3 ימים בנגומבו-קולומבו הבנו כי ההשערות שלנו היו שגויות, סרי לנקה יש הפתעות רבות עבור הנוסע סקרן.
יש לנו כבישים טובים, נותן אמון, וזהו אחד המקומות בו ארבע הדתות הגדולות יכול להתקיים שקט אחד לשני.
יש הרבה מקומות כאלה בעולם ממה שיכולתי לחשוב עליו, אבל זה לא הופך אותנו פחות שאנחנו נהנים כשאנו מגלים את אחד מהם.
גיליתי כי למעשה את סרי לנקה חזק טיול בסרי לנקה ומהיר ואנו גדלים, למרות שזה בעצם רק שליש של רומניה, העקבות של מלחמת האזרחים, הצונאמי כבר ספגו. זה מקום נוח בו תרגישי טוב כמו תייר, שקט, דילים לסרי לנקה שם תוכלו לטייל בחופשיות.
אין טכניקה אבל החופים היפים, נגעה וטבע, בעיקר, הלווייתנים. האי הבטחנו כל זה, יותר נדיבה של הזמן-5 ימים-להם לחוות את בנחת. אבל חשבתי שראיתי הכל, אנו מצפים ועם מקומות מסורות זאת השנה שלנו םירזוע לא עדיין בדרך. ראוי הזה ורק מחכה לספר לך סיפור נפרד.
עד אז, נעזוב שקיעה בנגומבו כדי "לדבר".

לינה
כמו הודו, לנו היו המלצות שותפים מקומיים מבחינת לינה ונבדק אפשרויות שונות, ממלון לסביבת מלון יוקרה. בסרי לנקה עדיף לבחור מלון עם מסעדת בסדר, כי "ברחוב" יש חלופות הרבה יותר בטוח ללכת עם המלצה.
בנגומבו נשארנו בכפר נופש גן עדן. שום דבר מיוחד, סביבת המלון, לא מדי-גם לא באמת, מעבר לכביש זה מפריד הנופש מן החוף, עם אוכל טוב, צוות ידידותי.
בסוף הסיור במקטע ייעודי של מלונות.
בקולומבו, אולם נשארנו ב קולומבו האגם קינמון. אנו ממליצים עם ביטחון ועוצמה מקסימלית (הם שרשרת, יש מספר מלונות בסרי לנקה), כי זה למעלה. יתר על כן, זה יעשה אותו עוד יותר וחלק של המלון נכנס לתהליך של מחדש. קינמון מחזיקה בתואר "העסקים המובילים Hotel 2014 של סרי לנקה".
נוכל לדבר על זה בקרוב.
איך להגיע לשם
בסרי לנקה, ויזה ניתן להשיג בנמל התעופה בקולומבו בקלות רבה. יש משרד אשר, לאחר התשלום של הסכום של כ־ $35 לאדם לשים את החותמת של ;
. זה טוב לדעת כי נמל התעופה נמצא קרוב יותר מאשר נגומבו קולומבו; למרות המרחקים הם קטנים, לחזר בעוד 30 דקות;
מסחרי הבירה קולומבו (colombo), הבירה המנהלית סרי אחר , קולומבו בדרום העיר;
1 דולר = כ 133 רופיות סרי לנקה;

בסרי לנקה ראינו לא תהיה חשיפת דמי משיכה כספומט.

תחבורה
יש קצת זמן לאורך הדרך, הם אומרים אקספרס, אשר מאחד את האזור נגומבו קולומבו של החלק הדרומי של האי;

העברה בדרך כלל כלולה התיירות חבילות הזה TravelCenter טווינא. אם לא תבחר אחד, יש רכבת על החוף המזרחי, בין הערים העיקריות ואת אתרי הנופש, כמו גם שני סוגים של אוטובוסים: הממשלה זול יותר, אך ללא המחט ואת המחט, קצת יותר יקר. לדוגמה, בין נגומבו קולומבו, כרטיס נסיעה ברכבת היא 40 רופי, בזמן קולומבו-מיריסה, המאמן עם מזגן, 400 רופי.

עוד טיפים
אם אתה רוצה מוצרי עור, בנגומבו נמצאים ברוב החנויות; תיק עור ספינים על 25-30 דולר;
ארוחה לשניים במלון שילמתי בין 2000 ו- 2,500 רופי;
הליכה על הים עם סירה מסורתי בנגומבו הוא USD 30-35 לשעה;
בנגומבו הם, חוץ מזה, הרבה יתושים וזבובים. אני , אז הוא הכרחי, נגד יתושים בחדר. קדחת דנגה היא להציג כמו בכל מדינה טרופית, ומכאן יותר מאוכלסים האיגוד ייסדו. המקרים של מלריה היו לא רק בשנתיים האחרונות, אם אין לך כל השנה, עשויה לחול על המצב במדינות להכרה בינלאומית ללא מלריה.