אוצרות העבר ההיסטורי של סרי לנקה

אוצרות העבר ההיסטורי של סרי לנקהמצאתי כי מדברים על הבודהיזם ועל דברים שאנחנו אוהבים, כאן על אמונה זו בכל המדינות ביקר כה האוכל שלה. קשה למצוא מקום איפה המקדשים נמצאים יותר מרשים מאשר בתאילנד-איפה אחד מתגאה הפסל הכי גדול, הכי קשה או העתיק ביותר של השיש, זהב או הברקת. בדיוק כמו זה קשה למצוא מקדשים יותר מסודרים ומלא שלווה ודתיות כמו סין איפה זה תחרות ותהילה בעידן של הנזירים בהם הם השתמשו במשך הדורות. זה יהיה רע, זה שווה את זה, אבל ראיתי בבירור עם תחרויות אלה המאמינים לתרומות.
כמה עוד כסף הוא מכווץ, חופשה בסרי לנקה בית המקדש יהפוך פופולרי יותר ויותר. הוא מעודד קריאה כסף (פשוטו כמשמעו) לנשים של הגשמת משאלותיהם של המאמינים.
. ובכן, לא בסרי לנקה.
זהב, אמרלד, מהגוני מעץ לעזוב המקום צמנט לבן, פשוט, ללא עיטורים. הארכיטקטורה עצמו זה טריוויאלי, סטופה ולא מקדש-מי לבקר אותם לעשות את זה בשקט, לבוש לבן ומחפשים מקום למדיטציה. פשוט קח את הכסף, אל תדאגי מקלות ריחניים, בחיפוש אחר לפחות מזל שזה הדלקתי פעם יזכו להגשים את הרצונות, הנזירים לא לעשות דבר, מלבד כדי לעשות מדיטציה בשקט לצד הנוכחים.
הפרחים הם רק התקבלה ההצעה, בדרך כלל אלה של .
כל זה לא הופך תמונות יפות להפליא, אך לבקר הרבה יותר מהנה. בפעם הראשונה מרגישה משהו על רגש מקדש בודהיסטי, אנחנו לא יכולים לעזור, אבל להגיד שלו איך הוא במדינות אחרות. הם מביטים בנו, אנו מגיבים.
ובכן, מה שלומך? בודהה אמר: אני לא מחפש תהילה, בריאות או כי אין לי שום דבר מהדברים. אנשים אף פעם לא קראת?
היא חמודה, שגרן כנה ולא כדי להזין פרטים על מה שאנחנו חושבים כמו אנשים שחושבים. דרך אגב זה הוא נוצרי. אבל אין שום בעיה ללכת בעקבות תורתו הבודהיסטית, כי בטוח בעצמו מודיע לנו, הבודהיזם הוא לא על דת, אלא על הזכויות והחובות של האדם על פני כדור הארץ. אתה לא רואה סתירה בין השניים, וגם אותנו.
זה למעשה את התקציר הטוב ביותר של איך שאני רואה את סרי אמונה זו.